Tuesday, December 15, 2009

One tough act to follow
Here today, gone tomorrow
But you have to walk a thousand miles One tough act to follow
Here today, gone tomorrow
But you have to walk a thousand miles

today erm slasa and rabu , erm . finaly dapat juak dgnr sora nya and chat ngan nya , hehe , but its cant make me happy anymore , aku pun xtauk pahal , haih , sampey bla hdup ku mok sntiasa sdeh camtok , even ku blakon n dapat bulak orang nok aku happy tp aku xdpt bulak dirik ku kdrik , haih . so sad , now mkin ku jaoh mkin ku rasa alone , hm . hdup ku mcm crita , tp crita tok panjang lalu , aku xtauk what happen next , sampey bla aku dapat btahan cmtok ? hm . ku harap lalu tubuh badan aku tok x d kawal oleh setan supaya ku dapat juak sujud kan sejadah , dekatkan dirik ku ngan tuhan , mntk nya berik ku kekuatan , ptunjuk jalan hdup ku . nya dah bgk jawapan ngan aku , aku trimak apa nya padah tp knk aku maseh juak kuatkan ati nok aku akan dapat nya , hm , mun aku x plh cmya hdup ku nang x berdaya gik . hmm . kta dah bpisah jaoh kmk tauk ktk bahagia , hm . ktk plh kmk brubah , smpy bnda gila pun mek sngup plh even kmk tauk x kan datang2 kan papa . hm , ya ALLAH , ktk orang pnah lalui juak ka cmtok , aku xpat tahan bah , knk nya knk msti nya ? pintu ati ku mena2 dah tertutup , aku xpat mok sayang sapa2 even aku brusaha mena2 . ya Allah , yati kdak sianr idup ku , nya cerahkan hdup ku . aku xda sapa2 nktok , yang aku ada dlok dah xda , lamak dah xda sedar lah ESKANDAR !!! knk kau bdo glak !!! umpuan dah xmok , xmok lah ! hurm , yah i know , tp aku still xdpt plh papa , bla kenang balit mek 2 dlok aku x bncik nya , mkin ku sayang nya . haih , hdup ku xda makna lalu dah .

No comments:

Post a Comment