Tuesday, December 15, 2009

For my family .

hm . tok aku mok padah ngan fam aku , kakak2 ku mun cdak baca . aku mok mntk maaf sbb aku bulak tak orang nok aku maseh ngan yati tp sbenarnya lamak dah mek 2 pts , bapak ku salu tanyak ngan aku , kanda , bubu ney , kau x tdo umah nya gik ? knk lmk dah x kuar dgnya ? mun bapak masak spagetti mbak nya makan sama , nya suka bapak masak kan , hm , aku tpaksa bulak stiap kali bapak ku tnyk , bkn skali jak bpk ku tnyk , blh d katakan stiap mngu , i just dapat pdh bubu busy , nya study , nya ada pengilan , nya tlng mak nya , xda orang anta , hmm . bapa bnyk dah dosa ku bebulak ngan bapak ku . ku tauk bapak ku ska juak ngan nya sbb aku mbak nya jumpa fam ku , ya first tyme ku mbak grk jumpa fam and mbak nya tdo umah , mayb cdak pk nok mek 2 tok jdoh jadi cdak pun trimak yati part of the famly jadi aku x sngup cta ngan cdak crita sebenar sbb aku xmok plh cdak sdeh , aku lbh berdosa gik plh orang nok dah lahirkan ku d dunia tok sdeh , jdi aku truskan bebulak smpy nktok .

for along , im sorry that i lie to u , i know u also suka dgn yati . aku bulak kakak ku nok mek 2 break sbb aku nok maok , sbb aku maok grk ngan umpuan lain , ku dah boring nya , ku xmok yati di jaikan , just put the blame on me , aku sangup tangong dosa , yerp aku sngup sbb aku dah lyn nya ngan trok masa couple dlok . one day ku tnyk along . long , mun ku grk ngan umpuan lain blh x . along marah ku nya pdh xbleh , yati okea , nya suka tanga yati , pasya aku pun pdh nok umpuan ya kacak gk dri yati , even aku xda mksudkan sapa2 , sumpah , then along jawab there no gurl beauty dari yati . hmm . i know she want us to be happy sbb my fam xpnah tangga ku happy dgn umpuan .

to all ,
and ku ingat moonah pdh ngan aku tyme first date ngan yati , she said , aku xpernah tangga bubu happy cmtok , i hope can hear the word again and make her really happy . tp aku xdapat pluang mok plh cmya , aku xdpt pluang untk aku tebus ksalahan aku . hmm . yati say , she try to love me , tp nya xdpt , aku syuko sbb nya try to love aku walaupun nya xdpt , hmm . aku dah tauk jawapan nya , tp knk maseh aku mok mengharapkan nya , knk maseh aku mok skitkan hati aku kdrik . hmm . jujur aku padah aku dah xtahan gik idup cmtok , stiap hari aku d cabar dgn dugaan tok , walaupun aku coba bertahan tp bnda tok dtng stiap hari , stiap masa , stiap saat . cam ney aku mok tahan , aku alone , aku xda kwn , aku xda sapa , yati lah kawan aku , nya lah grk aku , and aku angap nya lah bakal jadi isteri aku masa dpan klak . smpy satu hari klak mun aku dah lemah , ku rasa ku akan plh bnda nok x ptut d plh , yer , im sure , sapa2 pun xkan dapat tahan if stiap hari cmtok . apa nok tngal klak mun aku dah pergi is blog tok ajak lah , blog nok critakan hdup aku and aku harap tok dapat jadi pengajaran bagi couple lain :)
akher dah tok , gudnyte , gudmorning smua :)
aku kan tunaikan jnji ku yang aku akan sayang yati smpy nafas terakhir aku .

1 comment:

  1. aku kan tunaikan jnji ku yang aku akan sayang yati smpy nafas terakhir aku
    *ur words never true.

    ReplyDelete