Saturday, December 12, 2009

13.12.09 The day

Eskandar shah ?
such a players , playboy , suck and whateva
story begin :

eskandar , a playboy that me . yah its me , hurmm . After jumpa someone thats she , she make my life my world all change to more bautifull and colourfull , yahh , that yatie . haha , 1st aku just mok mainkan nya ajak , mok try ayat2 ku power x , then mayb ALLAH S.W.T bkak pntu ati ku k nya , start ya lah aku mula mok dalami hati nya , nya da keras , kasar , rude . tp sometimes bla nya manjak , nang pehhh xda orang pat lawan nya , haha . aku pat rasa nya the 1st nok dapat mena2 mikat aku and ubah aku dri players jdi stianess , haha . its know its impossible to do it dalam masa nok singkat tp look , nya berjaya plh , she such amazing for me . cinta mek 2 mula berkembang and mkin loving . haha , so sweet that feeling for me . aku kadang2 smpy angau ku knk nya . okea , cta ngan lbh mendalam gik . one day , nya mbak aku g rumah nya and its the first tyme in my life aku berjumpa dgn mak bapak grk , aku xpnah bjumpa parents grk , ya smthng nok speacial nya plh ngan aku , hehe . after aku knla parents nya aku pun jadi mkin rapat ngan famly cdak , haha , ingat ku yati dlok padah ngan aku ' B mok kawen ! ' . aku nang , tuuuuttt rasa hati ku , nang sukk berabis haha , tp gk kcik bah , coba dah besar nang ku crik duit kawen ku ngan nya hahaha . mek 2 nang couple paling hot skali i guess hehe . thing getting wrost bila somthng personal nok blaku ngan nya plh ku mengila n ngamok . so . hmm , aku pun brik lak tgn ku kat muka nya , hmm , that is the first aku plh umpuan cmya , such a dayus man kan aku , hrmm . start dari cya lah aku start brani mok smpy tgn ngan nya tanpa pk papa gik , nang terok nya oleh aku , tp nya diam jak nya x pdah sapa2 just kawan bait nya jak , aku ngakuk tyme ya aku rasa aku berkuasa tp huh aku memang silap , silap nok teramat , then she turn jadi gaok balit , makin la aku salu pkol nya , nya mala jak mntk break ngan aku , tp aku nang xkan mok stju nya mok break ngan aku , sbb aku tlalu sayang nya . until one day nya g kucing ngan mak nya , she make the change to lost contact ngan aku . aku crik2 nya tp hp nya off , bila ku tannga nya on9 trus ku bkak ku fb nya anok2 ku nya smpy full fb nya , cmya kah sayang smpy sngup malukan orang nok tersayang ? hahaha , aku memang bodo aku ngankuk , aku xpatut plh nya cmya tp pleh sbb tlalu sayang nya aku pun lost control , start cya la mek 2 nang xda kontek lalu , cda turnback gk . after nya tngal kan aku , aku start makan pill tdo pa smua , main barang , clubing , mabok smua nok jaik ku plh until one day aku try pk apa nok ku plh xda kbaikan , aku maseh ingat pesan nya ngan aku , mun aku brubah bok nya mok aku bli8t , so aku ambk masa sngle untk brubah , tp bila ku tauk nya ada grk aku rasa nang hampa lalu , and usaha aku smua nya x d hargai , x guna . bila mkin lamak mek 2 dah break off , aku try skali gik mok ubah hdup ku bkn sbb nya , aku ubah untk aku kdrik . so aku ceburi bidang modeling nok aku dah lpas kan pluang ya dlok . start ya hdup aku snang and aku bangga dgn pencapaian aku tp alu x lupak nok yati is the main thing aku brubah smpy cmya . until that aku dah xtahan sbb evrday stress aku ambk kptusan mok g kl , 17.11.09 aku pun trbang lah g kl , b4 ku pgi aku call yati , aku suroh nya jaga drik , jaga fam smua then i tell her i love her so much . then i come to kl , aku rasa happy lalu kat kl , tyme to bebas and forget her the most . smngu 2 mngu aku d ctok , she come agian in my life , so my life turn suck and aku pun x tntu idup smpy brat ku dari 65 ke 54++ , aku nang xmok makan , aku makn pill tdo and tdo jak keja sak aku x pk sal nya , bla rupa aku dah kdak mayat idup aku stop ambk ubat ya , and try to hadapi masalah tok , aku xkuat , asal ku pk sal nya , honestly tanpa malu or papa , aku nangis tiap kali pk sal nya , i rndu nya nok teramat sannngaaaaatttt ! smua bnda nok aku plh msti tingat apa nok aku dah plh ngan nya , nya dah macam dalam idup aku jak . so until this day aku maseh tngu nya , sayang ku ngan nya mkin kuat , hmm . on 13.12.09 our anivrsry , even mek 2 dah xda gik tapi aku ttap tngu hari anvsry , sbb aku dah set lam otak ku , ku akan clebrate ngan nya tp bla tiba hari ya , nya ttap blom ku dapat , haha , dari kol 12 smpy nktok aku blom benti nangis , sdeh lalu aku , harapan ku smua dah hanco n aku pun dah ilang arah tuju nktok . ermm , pesan ku mun yati baca tok b just mok padah , hny , b mseh sayang hny , xtauk smpy bla b mok sayang hny , mayb smpy mati kot , tp hny x sayang b kdak b sayng hny kan , hny dah sayang orang lain kan :) hehe , tp x pa la hny , b sabar jak smpy nktok , harap ati hny lmbut untk trimak b blit . b mntk ampun mntk maaf sbb pukol hny dlok , bia b malu d tetak orang sbb mrayu ngan nya , bia gugok maruah b , bia ego b gugok , b bwat sbb b tlalu sayang hny . b mntk maaf k , happy anivsry , b sambut sorang2 jak :)
so , my life will change when she back to me . insyallah . hope takorang dapat doa kan aku slamt dunia akhirat . Hny , remember apa nok plh b kuat ? Our future baby nok kta idamkan :) i love you so much , hope can see the baby soon . AMIN

No comments:

Post a Comment